Friday, December 27, 2019

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם הם היו מחליפים את המילה 'תאווה' עבור 'אהבה' בשירים הפופולריים זה היה מתקרב לאמת.

אנשים מחכים יותר מדי זמן לאהבה. אני שמח עם כל התאוות שלי! יום אחד אתה נופל על הילד הזה. והוא נוגע בך באצבעותיו. והוא שורף חורים בעורך בפיו. וזה כואב כשמסתכלים עליו. וזה כואב כשלא. וזה מרגיש כאילו מישהו חותך אותך עם חתיכת זכוכית משוננת.

אני לא יודע למה אנשים מפחדים מהתאווה. ואז אני יכול לדמיין שהם מפחדים ממני מאוד, כי יש לי תאווה גדולה לכל דבר. תאווה לחיים, תאווה לאיך שהרחוב המחומם בקיץ מרגיש מתחת לרגלי, תאווה למגע עורו של אחר על עורי ... תאווה לכל דבר. אני אפילו מתאווה אחרי העוגה. כן, אני מאוד תאווה ומאוד מפחידה.

הזיכרון שלך מרגיש לי כמו בבית. אז בכל פעם שהמוח שלי משוטט, הוא תמיד מוצא את הדרך חזרה אליך. אין הגשמה שלא הופכת מתוקה יותר להארכת התשוקה. באהבה האחר חשוב; בתאווה אתה חשוב. סקס הוא הנחמה שיש לך כשאינך יכול להיות אהבה

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...