Wednesday, November 20, 2019

אני מציאותי - אני מצפה לנסים.

יש רק שתי דרכים לחיות את חייך. האחד הוא כאילו שום דבר אינו נס. השני הוא כאילו הכל נס. האמין בלבך שאתה אמור לחיות חיים מלאי תשוקה, מטרה, קסם וניסים.

איך שאני מבין את זה, כולם מקבלים נס. כאילו, כנראה שלעולם לא יכה אותי בהארה, או אזכה בפרס נובל, או אהפוך לדיקטטור של אומה קטנה באיי האוקיאנוס השקט, או אסבול בסרטן אוזניים סופני, או באמצעות בעירה ספונטנית.

אבל אם אתה מחשיב את כל הדברים הלא-סבירים יחד, לפחות אחד מהם כנראה יקרה לכל אחד מאיתנו. יכולתי לראות את זה צפרדעי גשם. יכולתי לדרוך רגל על ​​מאדים. לוויתן הייתי יכול לאכול אותי. יכולתי להתחתן עם טיילור סוויפט או לשרוד חודשים בים.

אבל הנס שלי היה שונה. הנס שלי היה זה: מכל הבתים בכל מחלקות המשנה בכל לונדון, בסופו של דבר גרתי בסמוך לרוטשילד. ניסים הם ספרות חוזרת באותיות קטנות מאותו סיפור ממש שנכתב בכל העולם כולו באותיות גדולות מכדי שחלקנו יוכלו לראות.

בדרך כלל אנשים רואים ללכת על מים או באוויר דק נס. אבל אני חושב שהנס האמיתי הוא לא ללכת לא על מים ולא באוויר דק, אלא ללכת על כדור הארץ. בכל יום אנו עוסקים בנס שאיננו מכירים אפילו: שמיים כחולים, עננים לבנים, עלים ירוקים, עיניו השחורות והסקרניות של ילד - שתי העיניים שלנו. הכל נס.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...