Thursday, November 7, 2019

דמנציה הייתה כמו סרום אמת




הפכתי לזומבי כש- M התיישן. קריאת פרק ביום תרחיק את דמנציה. אנחנו נמצאים בכל מקום ושום מקום.

התבגרתי במחשבה על החיים כסדרה של החלטות לינאריות שאם יתקבלו כראוי היו נוחתים אותי באיזה חוף בטוח ומרוחק, שם סוף סוף הייתי נהנה מפירות עמלי.

כעת, לאחר שקיבלתי הצצה לחוף ההוא, נדהמתי מהדומיות של משוואה כזו. אמי מעולם לא עמדה לקבל הזדמנות נוספת לעשות דבר אחר.

לא הייתה לה יכולת חרטות, והיא אפילו לא הצליחה ליהנות מנוחות הנוסטלגיה או זיכרונות חביבים - מוחה דלף לא מורגש מכדי לאפשר לבהירות להסתכל אחורה על חייה ולאחל שהיא תעשה דברים אחרת .

כשהמשכתי לדאוג לאיזה עתיד אני מקים את עצמי, היא נראתה סיפור אזהרה כואב שהחיים אינם תוכנית חיסכון, שנצברה עכשיו להנאה אחר כך. חייתי עכשיו. האחריות שלי הייתה לחיות עכשיו בצורה מלאה ככל האפשר.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...