Friday, November 22, 2019

שתיקתך לא תגן עליך.

לעולם אל תחמיץ סיכוי טוב לשתוק. החלטתי שעדיף לצרוח. שתיקה היא הפשע האמיתי נגד האנושות. התחלתי להבין שאפשר להקשיב לשקט וללמוד מזה. יש לו איכות וממד משלו. כשאני מבטא את המילה שתיקה, אני משמיד אותה.

שתיקה כל כך מתחרפנת בקול רם. אני לא רוצה להתחתן רק להתחתן. אני לא יכול לחשוב על שום דבר בודד יותר מאשר לבלות את שארית חיי עם מישהו שאני לא יכול לדבר איתו, או גרוע מזה, עם מישהו שאני לא יכול לשתוק איתו.

כשמילים לא יתבררו, אתמקד בצילומים. כשדימויים הופכים לקויים, אהיה מרוצה בשקט. אלוהים שותק. עכשיו אם רק האדם היה שותק. התחביבים האישיים שלי הם קריאה, האזנה למוזיקה ושקט.

האם הכל לא תלוי בפרשנות שלנו לשקט סביבנו? מי שלא מבין את שתיקתך כנראה לא יבין את דבריך. כאשר האמת מוחלפת בשתיקה, השקט הוא שקר. שום דבר לא מחזק את הסמכות כמו שתיקה.

אתה הכי חזק כשאתה הכי שותק. אנשים אף פעם לא מצפים לשתיקה. הם מצפים למילים, תנועה, הגנה, עבירה, קדימה ואחורה. הם מצפים לזנק לקלחת. הם מוכנים, אגרופים למעלה, מילים תלויות מזנקות מפיהם. שתיקה? לא.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...