Saturday, November 23, 2019

המשפחה שלי הייתה המדריך שלי למציאות שלי.

אני מינימליסטי. אני לא באמת צריך הרבה כדי ליהנות מחופשה טובה - רק את משפחתי והמצרכים החשופים. אני מבורך שיש לי כל כך הרבה דברים גדולים בחיי - משפחה, חברים ואלוהים. כולם יהיו במחשבותיי מדי יום.

אני בן מזל כי אהבתי הרבה. יש לי משפחה נהדרת. התפלל במשפחתך מדי יום, שייתכן כי במספר המשפחות הקורא לאלוהים. ללא משפחה, אדם, לבדו בעולם, רועד מהקור. כשמגיע צרות, המשפחה שלך היא שתומכת בך. "

משפחה תמיד תהיה שם. הדברים החומריים, הם באים והולכים. אני לא חושב שזמן הכמות מיוחד כמו זמן האיכות עם המשפחה שלך. יש לי משפחה נהדרת, אני חי חיים מדהימים. משפחות הן כמו פאדג '- מתוק בעיקר עם כמה אגוזים.

אני מוצא את המשפחה כמוסד המסתורי והמרתק ביותר בעולם. כל אחד זקוק לבית לגור בו, אבל משפחה תומכת היא זו שבונה בית. אתה לא בוחר את המשפחה שלך. הם המתנה של אלוהים אליך, כמו שאתה. אם אתה בא ממבנה משפחתי איתן, לא משנה מה אתה עובר בחייך. אתה תהיה בסדר

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...