Monday, December 23, 2019

אדם אחד נושא הישועה והכפלה מהמדבר.

בכל פעם שיש התקוממות של סבל, אפליה וסקטריות, אני קם שוב ושוב, לקחת אתי את האנושות בדרך של הרמוניה מתוקה ומתקדמת. האדם צריך להיות הקדוש והמשיח לחלקו בחברה הגלובלית.

חס וחלילה שנהיה שטופים במוח עד לחבק פוליטיקאי כמשיח ולהאמין במה שהתקשורת מציגה אותו או אותה. עד שכהונתו תעמוד והם עשו את שלהם, כל פוליטיקאי הוא רק עוד פוליטיקאי.

האדם צריך להפוך לקדוש והמשיח לחלקו בחברה הגלובלית, ומכיוון שהוא עשה זאת, לא תהיה שום טשטוש או אפליה כוח לגייס את ניביו הרעילים אפילו בימים האפלים ביותר של חוסר מזל.

עדיין יש לי דרך ארוכה לליבי מדמם בייסורים וכפות רגלי בוערות ורועדות מעייפות, אך עדיין לא אפסיק עד שכל אדם אנושי על פני האדמה יבין בעצם ליבת היותם שהם בני אדם מעל לכל דבר אחר .

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...