Wednesday, December 25, 2019

אל נא לטעות ברעות הכרחיות לתמיד.

אני לא יכול להתפשר על הכבוד שלי לאהבתך. אתה יכול לשמור על האהבה שלך, אני אשמור על הכבוד שלי. ובכל זאת זה יכול להיות נחמד, מדי פעם, לא צריך לבחור בין רעות. רק פעם אחת, האם לא יכולתי לבחור בטובת הפחות טובה?

אמביציה אינה מילה גסה. להשתין על פשרה. לכי על הגרון. אני יכול לקבל כל דבר, פרט למה שנראה הקל ביותר עבור רוב האנשים: באמצע הדרך, כמעט, ממש בערך, ובין לבין. לעולם לא ננהל משא ומתן מתוך פחד. אך אל לנו לפחד לעולם לנהל משא ומתן.

לעולם לא אתפשר על האמת למען הסתדר עם אנשים שיכולים להסתדר רק כשנסכים. הפשרה היא דום בין שני שוטים. פשרה פירושה לרדת קצת מתחת למה שאתה יודע שנכון. זה רק קצת, אבל זה השועלים הקטנים שמקלקלים את הגפן.

אל תתפשרו על עצמכם והכניסו את הטוב שלכם לאותה קטגוריה בלתי-קבועה כמו כל נסיבות שמתרחשות. היה הכי טוב לך בכל מצב. כאשר התוצאה הסופית צפויה להיות פשרה, לרוב זה נבון להתחיל ממצב קיצוני.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...