Monday, November 25, 2019

הסבלנות היא מרה, אך פריה מתוק.

הפוך את האגו לנקבובי. לרצון אין חשיבות מועטה, התלונה איננה דבר, תהילה איננה דבר. פתיחות, סבלנות, פתיחות, בדידות זה הכל. כולם מתים יום אחד, פשוט תני להם זמן. אני סבלני בצורה יוצאת דופן, בתנאי שאקבל את דרכי בסופו של דבר

אדם ממתין הוא אדם סבלני. פירוש המילה סבלנות הוא הנכונות להישאר במקום שאנחנו נמצאים ולחיות את המצב עד תום מתוך אמונה שמשהו מוסתר שם יבוא לידי ביטוי בפנינו. לא לא! ראשית ההרפתקאות, ההסברים גוזלים זמן כה נורא.

היה סבלני עם כל מה שנשאר לא פתור בליבך. נסו לאהוב את השאלות עצמן, כמו חדרים נעולים וכמו ספרים שנכתבו בשפה זרה. אל תחפש כעת את התשובות. החזקים מבין כל הלוחמים הם שני אלה - זמן וסבלנות.

תן לי את הסבלנות להקשיב לתלונותיהם של אחרים; עזור לי לסבול אותם לצדקה. אבל חותמים את שפתי בכאבי ובכאב שלי - הם הולכים וגדלים עם השנים ההולכות וגוברת גם הנטייה שלי לספר אותם.

תעשה לי אהדה מבלי להיות רגשני, מועיל אך לא שתלטני. הרשו לי לגלות מעלות שלא ציפיתי להן, וכישרונות אצל אנשים שלא חשבתי להחזיק בהם. ואלוהים, תן לי את החסד לומר להם זאת

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...