Tuesday, November 26, 2019

אני מדבר עם אלוהים אבל השמיים ריקים.

התפילה אינה מבקשת. זו געגוע לנפש. זו הכרה יומית בחולשתו של האדם. עדיף בתפילה שיהיה לב בלי מילים מאשר מילים בלי לב. תפקידה של התפילה הוא לא להשפיע על אלוהים, אלא לשנות את טבעו של זה שמתפלל.

אני לא יכול להאמין באלוהים שרוצה לשבח אותו כל הזמן. אל תתפלל לחיים קלים, התפלל לכוח שיסבול חיים קשים. סלח לי על השטויות שלי, כמו שאני גם סולחת לשטויות של אלה שחושבים שהם מדברים בחוש.

אתה מתפלל במצוקתך ובצורך שלך; האם תוכל להתפלל גם במלוא שמחתך ובימי שפעך. ככל שתתפלל יותר, תתבהל פחות. ככל שאתה סוגד יותר, אתה דואג פחות. תרגישו יותר סבלניים ופחות לחוצים.

בתפילה עדיף שיהיה לב בלי מילים מאשר מילים בלי לב. אל תדאג אם אנשים חושבים שאתה משוגע. אתה משוגע. כל דאגה קטנה מכדי שיהפוך לתפילה קטנה מכדי להפוך אותה לנטל

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...