Saturday, November 30, 2019

להרבה מכם היה אכפת, פשוט לא מספיק.

לפעמים אפילו לחיות זה מעשה אומץ. מגיעה תקופה בה אתה מסתכל במראה ואתה מבין שמה שאתה רואה זה כל מה שאתה תהיה אי פעם. ואז אתה מקבל את זה. או שאתה הורג את עצמך. או שתפסיק להסתכל במראות. הכל ... משפיע על הכל.

אני מבזבזת לפחות שעה בכל יום בשכיבה במיטה. ואז אני מבזבז זמן בקצב. אני מבזבז זמן על חשיבה. אני מבזבז זמן על שקט ולא אומר שום דבר כי אני חושש שאגמגם. לא כדאי לטרוח להרוג את עצמך, מכיוון שאתה תמיד הורג את עצמך מאוחר מדי.

יש אנשים שפשוט לא נועדו להיות בעולם הזה. זה פשוט יותר מדי בשבילם. התאבדות היא הדרך של האדם לומר לאלוהים, 'אתה לא יכול לפטר אותי - אני פורש! החלקים שבי חשבו שאני שונה או חכמים יותר או כמעט, כמעט גרמו לי למות.

היה רגע בחיים שלי שבאמת רציתי להרוג את עצמי. והיה עוד רגע אחד שהייתי קרוב לזה. . . . אבל אפילו בזמנים הכי עמוסים שלי, הייתה לי תקווה. אם לא היה לי חוש הומור הייתי מזמן מתאבדת. ספר הוא התאבדות שנדחה.

איננו יכולים לקרוע עמוד בודד מחיינו, אך אנו יכולים לזרוק את כל הספר באש. שום דבר בחיי מעולם לא גרם לי לרצות להתאבד יותר מאשר התגובה של האנשים על הניסיון שלי להתאבד. הדבר האמיץ ביותר שאי פעם עשיתי היה להמשיך בחיי כשרציתי למות.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...