Friday, November 29, 2019

לא יכול להיות לך שכל צר ודרכון עבה.

לטייל זה לחיות. לאחר שנסעתם, ההפלגה לא נגמרת, אלא מושמעת שוב ושוב בתאים השקטים ביותר. התודעה לעולם לא יכולה להתנתק מהמסע. לנסוע זה לקחת מסע אל עצמך. כל גבר יכול להפוך את העולם מאחד המונוטוניות והגבירות לאחד של התרגשות והרפתקאות. הרפתקאות כדאי.

אנו חיים בעולם נפלא ומלא יופי, קסם והרפתקאות. אין סוף להרפתקאות שיכולים להיות לנו, רק אם נחפש אותם בעיניים פקוחות. למטייל טוב אין תוכניות קבועות והוא לא מתכוון להגיע. נראה שהרגעים המאושרים שלנו כתיירים מגיעים כשאנחנו מעדים על דבר אחד בזמן שאנחנו רודפים אחר משהו אחר.

לכל נסיעות היתרונות שלה. אם הנוסע יבקר במדינות טובות יותר, הוא עשוי ללמוד לשפר את שלו. ואם הונו גורר לו גרוע יותר, הוא עשוי ללמוד ליהנות ממנו. פעם בשנה, תלך למקום שלא היית בו מעולם. החיים הם הרפתקה נועזת או כלום. אנשים לא יוצאים לטיולים. . . טיולים לוקחים אנשים.

מהר מאוד הבנתי ששום מסע לא נשא רחוק אלא אם הוא נמשך מרחק שווה לעולם שבתוכו. נסיעות ושינוי מקום מעניקים לתודעה מרץ חדש. לא הייתי בכל מקום אבל זה ברשימה שלי. עשה הפלגות! נסה אותם ... אין שום דבר אחר. לנסוע זה לגלות שכולם טועים במדינות אחרות.

נסיעות הופכים את האדם החכם לטוב יותר, והטיפש מחמיר. אני מעדיף להיות בעלים קטנים ולראות את העולם מאשר להיות בעלים של העולם ולראות מעט ממנו. כמו כל המטיילים הגדולים, ראיתי יותר משזכרתי, וזוכר יותר ממה שראיתי. היעד של האדם הוא אף פעם לא מקום, אלא דרך חדשה לראות את הדברים.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...