Wednesday, December 4, 2019

כל מה שאלוהים מתיר לקרות בחיים שלך הוא מתנה עבורך.

לאלוהים שתי מטרות ... תהילתו וטובתך! אני לא מתיימר להבין את היקום המוסרי; הקשת ארוכה, העין שלי מגיעה אך לדרכים קטנות; אני לא יכול לחשב את העקומה ולהשלים את הדמות על ידי חווית הראייה, אני יכול לאלף אותה על ידי מצפון. וממה שאני רואה אני בטוח שזה מתכוון לצדק.

כדי להיות אפקטיבי המסר של המטיף חייב להיות חי; עליו להבהיל, לעורר, לאתגר; זה חייב להיות הקול הנוכחי של אלוהים לעם מסוים. אתה לא יכול להרדים באופן סלקטיבי את הכעס שלך, יותר מכפי שאתה יכול לכבות את כל האורות בחדר, ועדיין לצפות לראות את האור.

 חיה את החיים בידיעה שהסוף היה העבר שלך, והעתיד רק מלא בהתחלות יפות דרך נצח שנבנה סביב אהבת האל. כשאנשים דתיים נוקטים בעמדה שהם לא חייבים למישהו שפוגע בסגירה או עונה אז אלוהים לא מנצח. הסכסוך נמשך בגלל חוסר תקשורת, פחד ואדישות.

פחד הוא להתחיל עם הסוף בראש. אין סוף. החיים נצחיים. לפעמים הסיבה שאלוהים לא יופיע לנצח בקרבות שלך היא בגלל שהוא כבר הכניס בתוכך את הכוח לסיים את זה. לפעמים שיבחו אותי, לפעמים הלעגתי, על הדרך שלי להצביע על היסודות המיתיים שנראים לי בבסיס חיינו הרגילים לכאורה.


No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...