Friday, December 6, 2019

לחפש גדולות זו הנקמה הצודקת היחידה.

אם אתה נבגד, שחרר אכזבה בבת אחת. בדרך זו, למרירות אין זמן להכות שורש. טינה היא למי שמתעקש שהם חייבים משהו; סליחה, לעומת זאת, היא לאלה שהם מספיק משמעותיים להמשיך הלאה.

לעיתים קרובות נחשב עלי להיות בהיר להפליא, ובכל זאת המוח שלי, לעתים קרובות יותר מאשר לא, ממציא באופן עסקי דרכים חדשות ומעניינות להביא את אויבי למוות פתאומי, נקוע, מתפתל, מייסר.

אף אחד לא מתעסק עם מחשב של חנון ונמלט ללא פגע. מאיפה מסתיימת חיפוש הצדק וחיפוש נקמה? הנקמה מתוקה. נקמה שננקטה כאשר הנקמה אינה בטוחה מיהו הנוקם, היא עדיין מתוקה יותר.

אני יודע שיש אנשים שמאמינים שכדאי לסלוח ולשכוח. לצורך השיא, אני רוצה לומר שאני מעריץ גדול של סליחה כל עוד ניתנת לי ההזדמנות להגיע אפילו לראשונה. חלק ממני רוצה צדק בגלל זה. חלק ממני רוצה לא לגרום נזק לאחר.

קיימת גבול לכוח שאפילו החזקים ביותר עשויים להחיל בלי להרוס את עצמם. החוק לא יכול להיות כלי של נקמה, לעולם לא כבן ערובה, וגם לא ביצור נגד הקדושים הקדושים שהוא יצר. אינך יכול לאיים על אף אדם ולהימלט מההשלכות.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...