Wednesday, December 11, 2019

סלח לאדישותי; אני מעדיף להיות רחוק מאשר הרוס.  

התעללות אינה ראויה אף פעם, זהו ניצול של תמימות וחיסרון גופני, הנתפס כהזדמנות על ידי המתעלל. התעללות אינה כלולה לרגע הנוכחי, היא נמשכת לאורך חייו של האדם ויש לו השלכות ארוכות טווח.

עם זאת, עלי להודות כי שמירה על עצמי לעצמי לא תמיד הייתה נחמה. לעיתים נדמה היה כי אני סובל מכישות של דיכאון ובדידות, משתוקק להיות בריאה שוב; לצאת ולהתמודד עם עולם של עוולות, של סבל, של אדישות רחבה.

זו תחושה מוזרה כשאתה מבין שהפכת להיות עוברת אורח פסיבית, צופה באדישות קדימה בגורל עצמך. אם נהיה כנים, מה שמאפשר משהו בלתי אפשרי אינו הפחד שלנו. במקום זאת, האדישות שלנו.

החיים הם על מנת להשיג את הפרופורציות הנכונות של דאגה חמה ואדישות מגניבה. אם אינך מעוניין בבעיות של ארצך, מה ההבדל נשאר בינך לבין פרה שאוכלת דשא בפינה שקטה שלא מודעת לשום דבר סביב עצמה!

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...