Monday, December 16, 2019

זה נורא להיות תלוי במישהו אחר

זה לא היה פשוט נורא, זה היה נורא מפואר. זה היה נורא עם צימוקים. כדי לפשט אדם באמת מכל דבר, יש לקחת ממנו את כספו, קהילתו ואת ליבת אמונותיו, עד שהוא נשטף בייסורי הבידוד. אתה לא מבין איך זה כשדברים נוראיים בראש שלך.

יש עבודה לעשות. זה דבר נורא ויפה, לאהוב ככה. מאחורי העיניים המאושרות האלה אתה מסתיר מוח שהוא כאוטי להחריד וזה מה שעושה אותך, כל כך יפה. אנו נשארים באותם מצבים ישנים מכיוון שנוח לנו המוכר, גם אם המוכר הוא נורא.

להתנהגות יש השלכות, ולהתנהגות מטופשת יש לעתים קרובות השלכות איומות. כשמשהו נהדר עומד לקרות בחיים שלך, סביר להניח שמשהו נורא יקרה. אל תפחדו, הישארו עומדים למרות! אני ממש מאוהבת וזו חוויה נוראית.

ישנן כמה אמיתות כל כך איומות עד שאסור לומר אותן בקול רם, כל כך מחרידות שאפילו להכיר בהן זה להסתכן להקריב חלק מכריע באנושיותו, להתקיים בעולם קר ואכזר יותר מבעבר. אני לא יודע מה אהבה יכולה לעשות לדברים הנוראים של החיים.

אל תתלונן על נסיבות איומות. הוכח מספר פעמים כי הם המקורות לגביעים חגגו. נקודת מבט מעוותת של האנושות היא עצמאות נוראה. עצמאות איומה פותחת את הדלת לכוח ההרס ההורס. זה דבר נורא להתעלם מהטעויות הנוראיות שלך.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...