Tuesday, December 17, 2019

אתה לא חי, אתה שורד.

אבל שמרתי את זה לעצמי - אולי בגלל שלא חשבתי שזה משנה, אבל כנראה מכיוון שבמקום שכולם מכירים את הסיפור שלי, היה נחמד לדעת שיש פרק שרק קראתי.

אתה צריך להיות תחרותי כדי להיות רלוונטי. אלגוריתם לא יכול לאתר תוכן איכותי ורלוונטי. אינך יכול להירשם אליו. אתה צריך אנשים - בני אדם בפועל - כדי ליצור או לאצור את זה

איש לא נוצר לשווא. עליכם להוסיף ערך לעצמכם כדי להיות רלוונטיים. אמינות נובעת מתוצאות. כל השאר זה רק שיווק. חוסר רלוונטיות מתגנב רק אליך אם תיתן לזה.

כדי להיות רלוונטיים אתה צריך להיות תכליתי. הביאו רלוונטיות לאנשים ועזרו להם להשיג את יעדיהם. שנאת אותי לא תעשה אותך רלוונטית.

מה שעבד טוב בעבר עשוי לא להיות רלוונטי או מתאים בנוכחות. זו ברכה להתעורר בידיעה שיומכם יכלול מישהו אחר באופן שהיה אינטגרלי לחיים.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...