Friday, December 20, 2019

אנו חיים בחברה חסרת חוק עם חזית של אכיפת החוק.

לעיתים רחוקות ניתן לכבד מישהו שאתה יודע הכל עליו. אה, אני מתעב חתונות. אני מתעב להתיישב ומשתתף בשיחות מטומטמות עם הורים גאים וזוגות זחוחים שכולם נראים כאילו הם עשויים לשנוא זה את זה בסתר.

שקרים מקיפים אותי. הם הזרים שמתעכבים מתחת לחזית של נשיקה לחישה רכה. התערבבתי כל כך באהבה בנשימה יחידה, חולפת, ובכל זאת בטון בלב. קשה להתעלם מהם. הם קיימים בכל מקום בכל הצורות והרגשות.

כמובן שגברים משחקים תפקידים, אבל גם נשים משחקות תפקידים, ריקות יותר. יש להם, במשחק החיים, פחות שורות טובות. הדרך היחידה לעצור את משחק הזעם הפוליטי היא לא לשחק אותו. חשוב מעבר לסיטואציה, זה חזית כנגד ההצלחה שלך.

אני מחפש את זה שאני לא יכול להטעות. כל שטן חכם באמצע הדרך היה מקשט את הכביש לגיהינום יפה ככל האפשר. סיוטים הם לעתים רחוקות מבשרת על אירועים אמיתיים, אך תמיד מראה של פחדים אמיתיים.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...