Sunday, December 8, 2019

תשכח מה פגע בך בעבר, אך אל תשכח את מה שלימד אותך.

אם הוא היה מביא לך אנשים מושלמים, איך היית לומד להתפתח רוחנית? עם זאת, אם זה לימד אותך להתמודד עם טינה, לחפש נקמה, לא לסלוח או להפגין חמלה, לקטלג אנשים כטובים או רעים, להאמין ולהגן על רגשותיך, לא למדת דבר.

אלוהים לא מביא לך שיעורים כדי לסגור את הלב. הוא מביא לך שיעורים לפתיחתו, על ידי פיתוח חמלה, לימוד הקשבה, מבקש להבין במקום לשער, לתרגל אמפתיה ולפתח פיתרון קונפליקטים באמצעות תקשורת. יש שאלות ותשובות. אמת או שקרית, חיבור מרובה, מאמר. מה יש לא לאהוב?

כשאת מרפה משליטה ומתחייבת לאושר, כל כך קל להציע חמלה וסליחה. זה מניע אותך מהעבר, אל ההווה. אנשים שליליים, מבלים כל כך הרבה זמן בניסיון לשלוט במצבים ולהאשים אחרים בבעיות שלהם. כשאתה עושה בחינות אתה אף פעם לא רוצה להיות זה שמסיים קודם כל ולעולם אתה לא רוצה להיות זה שמסיים אחרון.

התחייבות להישאר חיובית היא מנטרה יומית שאומרת, "יש לי שליטה על האופן בו אני מתכננת להגיב, להרגיש, לחשוב ולהאמין בהווה. אף אחד לא מנחה את נימת חיי, חוץ ממני! אינך יכול לבנות חלום על יסוד של חול. כדי להתמודד עם מבחן הסערות, זה חייב להיות בטון בלב מתוך אמונה בלתי מתפשרת.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...