Saturday, December 14, 2019

השטן יכול לצטט את הכתוב למטרתו

ישנם כאלה על האדמה שלך הטוענים כי הם מכירים אותנו, ועושים את מעשיהם של תשוקה, גאווה, רצון רע, שנאה, קנאה, זלזול ואנוכיות על שמנו; שהם מוזרים לנו ולכל בני משפחתנו, כאילו מעולם לא חיו. זכרו זאת, והטילו את מעשיהם על עצמם, לא עלינו. אתה צריך להפסיק לבלבל טירוף עם שליחות. יש מעט דברים מסוכנים יותר מקנאי עם משמעת.

פעם אחת, כשדתית הוקיעה אותי במונחים בלתי מעורערים, שלחתי לו כרטיס שאמר, "אני בטוח שאתה מאמין שאעבור לעזאזל כשאמות, ושפעם שם אני אסבול את כל הכאבים והעינויים את ההמצאה הסדיסטית של האלוהות שלך יכולה להמציא ושהעינויים האלה יימשכו לנצח. זה לא מספיק בשבילך? האם אתה צריך לקרוא לי בשמות רעים בנוסף?

קנאים כמעט ולא נחלשים אי פעם על ידי מאמינים; למעשה, הם מעודדים אותם. הקיצוניות מחניקה את ההתקדמות האמיתית בכל תחומי הקידום האנושי; זה מזיק לכל דבר פרט למלחמה, לשבטיות ולעוצמתם האישית של ישויות ניטשניות, תוך שאיפה רק לנקבוב הנרקיסיסטי של האגו והרצון שלהם.

זה לא אלוהים שדפוק, זה הצעקות שאומרים שהם מאמינים בו ואשר טוענים שהוא רודף את מטרותיהם בשמו הקדוש. שימוש לרעה בשכל עשוי להחזיר את העולם ללילה הקדם-טכנולוגי; שפע של קנאים דתיים רעבים לתוצאה כזו, ושמחים להשתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להפיק אותה.

No comments:

Post a Comment

גוף האדם הוא יצירת האמנות הטובה ביותר.

הרגשתי כמו חיה, ובעלי חיים לא יודעים חטא, נכון? יותר מכל אני שונאת אותך כי אני חושבת עליך. לעתים קרובות. זה מגעיל, ואני לא יכול להפסיק. אם...